Pages

Friday, January 20, 2012

it's all about hostel !

sumpah aku sedih doe malam ni . feeling terlebih ! tak pasal je air mata aku jatuh, feyiuuhh murah betul air mata aku malam ni . woo T_T . #aku sedih woi , sedih ! ramai kut kawan rapat aku pindah . masing2 dapat masuk SBP . aku ? hrm , tkde rezeki . :'( .

goodluck keh kawan2 yg masuk SBP and TEKNIK and MRSM . aku doakan korang happy kat sane. jgn lupa kat aku . expecially kat besties aku , ATIQAH and SYAIRAH . jgn lupa kat aku woi ! kalau dh dpt bestie baru jgn lah sombong2 . wuu u_u . sorry ah , aku manyak touching woo malam ni .

so, cuti 1week ni kita gather nak sayang2 ku ? aku rindu nak jumpa korang . kalau boleh nk habiskan masa 24-7 dgn korang . hoo , yg aku tau lah , khairi & beeha dapat science sembrong , along & helmi dapat science tuanku munawir , luqmanul dapat KISAS . tu jelah yg aku tau . hrm , congratulation lah korang ! belajar elok2 keh .

#sorry for the short post. :'(

No comments: