Pages

Monday, January 03, 2011

BACK to SCHOOL







3/1/2011 . korang tau kan tu tarikh ape ? HAHA ! kalau tak tau tu memang korang lmbt pick-up la ! actually today hari 1st aku start sekolah utk sesi 2011 ! OMG ! i'm teen now ! HAHA. act , dh lme da TEEN ! :P . btw, aku rase janggal pulak dtg sekolah pagi td , lol .. al-maklom la tahun nii'm PMR candidate ! aku rase mcm tak 'bersedia' lagi la .!


haa ! ape perasan korang mase dtg sekolah pagi tadi ? gembira ? sedih ? marah ? kecewa ? rase nak terkucil sbb takot (form1 la) ? haa . aku rase sume perasaan ade kat korang kan ? LOL ! aku dah dpt timetable .. memang aku benci dgn jadual tuh ! dah la balek pukul 3.50 setiap hariISNIN , RABU , KHAMIS ! terseksa bhaii ! paling awal balek p0n pukul 3.15 ( SELASA) dan 12.15(JUMAAT) ! haiyaa!


tapi , ape boleh buad ? kenal lah aku berkorban mase siket utk tahun ni . haa .! target aku 9A's ! tu yg aku nak ! so , kene la study study and study ! buad solat sunat solat hajat ! aku yakin boleh buad ! inshallah .. actually hari ni aku tak boleh bukak lappy .. tp disebabkan aku degil (lappy ade depan mate aku ! jadi ape lagi , amik jek la !) tu yg aku on blogger aku ni !


hurm .. aku harap this year is better than year before ! 9A's ! i must get it ! AMIN !



-otak dah blank. tatau nak tulis ape lagi so , tata-


xoxo,
fara the PMR candidate ! ;)













No comments: