Pages

Friday, January 21, 2011

cerita seorang mawas

'mawas tak mawas' . same ja macam pelajar lain . tapi 'mawas' ni lebih unik siket dari pelajar biasa sebab 'mawas' ni dah di bagi kuasa veto untuk menegur pelajar lain . tapi yang paling aku tak suka bila jadi 'mawas'ni en , banyak tugasan . haiyoo .. nak kena buat tu la , buat ni la . kadangkadang aku naik marah jugak . tapi kate p0n 'mawas' , mestilah kene menurut perintah ! kadangkadang tuh rase macam nak cucuk telinge guna penyodok jek bila setiap hari asek dengar guru pengawas membebel . okay dah . tutup mulut kau fara . jangan nak bebel kat sini .


hari ni aku tak datang sekolah sebab .. eishh , segan la nak bagi tahu . btw, ade notice from farahanim zainudin , die kate hari ni ade raptai 'mawas' pukul 2. okay aku tak datang. cakap hooreyy sebab kau tak datang fara ! haha . tapi esok kau kena datang pukul 1.30 sampai 4.30 . kalau tak silap la . hailaa . terase berat jantung pulak la nak pegi sekolah esok . haishh . ade merentas desa mase waktu pagi tuh !

alahai , mesti jumpe abangabang 'handsome' kat dalam estate tu. hishh ! aku harap mereka tkde la .eh eh , fara stop ! kau dah lari dari tajuk .! okay diam ..


sambung balek , tahun ni guru 'mawas' ialah : pn aida (aunty merangkap cikgu sc aku) , pn rashimah ( budak sekolah aku cakap dia ni singa betina , tapi aku tak cakap eh !) and lagi sorang sape tah . tak ingat la . okay sekarang aku nak tuka tajuk . aku nak cakap pasal contest . sekarang ni musim orang adekan contest , so aku fikir aku p0n nak adekan contest , bole tak korang suggest kan aku nak buat contest ape ? tapi aku dah fikirkan hadiah nye , memang lumayan kot ? kalau kauorang ade idea t sent kat wall post facebook aku tau kay . lupe plak . ni url facebook aku , http://www.facebook.com/profile.php?id=1547559462 .

pape hal , contact jek aku melalui facebook ya ! ;) fullstoppp ! done .

No comments: