Pages

Monday, January 10, 2011

tangga oh tangga !

hailaa. kenapa la aku punya class kat level 4 .? penat la wey ! setiap hari naik turun tangge . kalau ikut perkiraan kawan aku ade 60 anak tangga sume sekali . haa. nth la , aku malas nak kire brp bnyk tangga. semua cikgu yang ajar class kami ( 3kab ) suruh turun time class diorg . haiyoo ! penat woo ! naik turun naik turun . dalam 1 hari tu kalau ikut kan jumlah naik (6) dan turun (5) kali . bak kate asiken : rasa nak patah tulang rangka aku ! . HAHA . memang betul p0n .

biasenye aku akan berhenti pada tangga yang ke 58 utk merehatkan diri dan otak sekejap . almaklom la , berpusing-pusing naik tangga tu , memang la pening . naseb baik la hari ini balek awal pukul 2pm . budak lelaki ade latihan merentas desa . HAHA ! padan muka kamu semua ! btw , esok cuti sempena hari HOL ! YEY ! rehat siket . tak payah la naik turun tangga lagi .


kepada semua rakan-rakan aku yang baca post ni , SELAMAT BERCUTI ! and kepada yang tak dapat cuti tu , aku turut simpati kat kamu semua . haa . jangan sedihsedih ye sayangsayang ku sekalian . ;)


p/s : saya sedang beronline secara haram ! HAHA .

No comments: